miercuri, 3 aprilie 2013

Castigatorii Giveaway-uri Aniversare

Heeei.
Astazi ,dupa cum ati vazut deja din titlu,voi anunta castigatoarele giveaway-urilor aniversare(imi pare rau ca nu am facut-o mai devreme ). Eu am folosit programul Rafflecopter.

Giveaway Aniversar Complex Apicol Veceslav Harnaj
Au fost 328 inscrieri ,cu sanse in plus:)
Castigatorul este Nicoleta Agache

Giveaway Sevy.ro
Au fost 405 inscrieri(cu sanse in plus)
Castigatorul este Lucica Lazar

Giveaway Fancy Store
Au fost 207 inscrieri ,cu tot cu sanse in plus .
Castigatorul Brosei este Daiana Nicoleta P

Castigatorul LipGloss-ului este Radu Adina

Castigatorul Esarfei este Kivy Serban

Giveaway Farmec
Au fost 425 inscrieri(+ sanse in plus)
Castigatorul este Emil Hossu

Giveaway HandMade by Izabela
Au fost 195 inscrieri cu tot cu sanse in plus
Castigatorul este Cristina Gondos

Giveaway HandMade Sister Beauty
Au fost 212 inscrieri(cu sanse in plus)
Castigatorul este Denisa Iv

Giveaway Firmoo
Au fost 222 de inscrieri(cu sanse in plus :)
Marele castigator este Dumitrascu Florentina

Restul castigatorilor sunt :

Acestea sunt castigatoarele.Daca nu ati castigat nu trebuie sa fiti dezamagite pentru ca voi mai organiza giveaway-uri.
Castigatoarele trebuie sa imi trimita un email cu datele lor la adresa beautymakeupwithme@yahoo.com
Daca nu primesc un raspuns in maxim 48 de ore va trebui sa aleg pe altcineva.
Cam atat pentru astazi.
PAaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu