luni, 8 aprilie 2013

Bijuterii Felicity

Buna tuturor :)
Intotdeauna mi-au placut bijuteriile ,dupa parerea mea ele reprezinta esenta feminitatii si a elegantei .
Bijuteriile sunt niste accesorii importante deoarece cu ajutorul lor o tinuta devine mai speciala .Ele sunt de asemenea si un cadou minunat ,avand un mesaj foarte bine definit dorind sa exprime gingasie si bun gust.
Felicity Store este un site cu bijuterii extraordinar de frumoase :)
Eu port in special coliere si cercei,nu sunt o mare fana a inelelor,dar totusi am gasit cateva foarte frumoase pe site.
Sa va arat acum cam ce imi place mie :)) Am incercat sa nu fac o lista prea lunga.



















Cum vi se par?
Nu-i asa ca sunt superbe?
Care va place mai mult?
Paaaa



16 comentarii:

  1. Hello flower?
    I love your blog!
    I loved the visit to my blog!
    For sure I am following your blog.
    Check back often!
    http://mundo-d-moda.blogspot.com.br
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. meucantinholeticia27 ianuarie 2014, 00:28

    I'm following back. kisses

    http://leticiasilvamakeup.blogspot.com.br

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi dear, thank you for following, am following back, loved your corner! I love the Bijuterii too! Which country are you from?! Great Week! ;* http://paisagemdejanela.blogspot.com.br

    RăspundețiȘtergere
  4. oh yes, I did! In Brazil we call "bijouteria." I understand why some things written Portuguese and Romanian language has the same trunk!

    RăspundețiȘtergere
  5. toate sunt superbe,mie imi place Spring Morning,e mai deosebit

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte dragute bijuteriile !!

    RăspundețiȘtergere
  7. Primul colier este cu adevarat superb!Insa preferatul meu este The touch of the sun :)

    RăspundețiȘtergere
  8. I love those first earrings!! so beautiful! Following you back. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    RăspundețiȘtergere
  9. Hey, doll!
    I loved the first necklace and red rose in the last pic.
    Thanks for following my blog. I'm following you back already. Go back whenever as you want, ok?
    Thanks!
    XX

    RăspundețiȘtergere
  10. What a beautiful piece! I came to return the visit and follow it.

    kisses

    RăspundețiȘtergere
  11. What a beautiful piece! I came to return the visit and follow it.

    kisses

    janamakesesmaltesecia.blogspot.com.br

    RăspundețiȘtergere
  12. so beautiful!

    kiss

    http://heyealaysa.blogspot.com.br/

    RăspundețiȘtergere
  13. am vizitat si eu site-ul lor si au niste bijuterii minunate :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Am aruncat o privire pe site și am văzut câteva accesorii foarte frumoase. Sunt handmade, nu ?! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Primul colier... Pur si simplu mi-a furat inima ! :-D

    RăspundețiȘtergere