marți, 2 aprilie 2013

1 an de blogging

Buuna tuturor :)
Iata ca trecut 1 an de cand am postat prima mea postare pe blog ,pe care o gasiti aici.
Nici nu imi vine sa cred ca de repede a trecut timpul :)
Sincer cand am inceput acest "proiect" nu ma astept sa primesc atat de multe comentarii frumoase sau sa organizez diferite concursuri si sa imi premiez cititorii.
Intr-un an am ajuns la 500 de abonati pe blog si la aproape 2000 pe facebook. si ma bucur foarte tare,atunci cand observ ca voi ma urmariti.

Mi-am facut si cateva prietene in aceasta blogosfera carora le multumesc foarte tare pentru sprijin :)
In special as vrea sa ii multumesc Anei de la Enchanted Ana pentru ca m-a ajutat sa imi reinoiesc blogul ,care acum arata mult mai bine decat inainte.Intrati aici pe blogul ei superb :*****
Astazi este ultima zi in care va puteti inscrie la giveaway-urile aniversare (aici) si maine voi face o postare in care voi desemna castigatorii tuturor giveaway-urilor.
Nici nu stiu ce sa va mai zic.
Va multumesc tuturor :)
Paaaa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu