miercuri, 27 februarie 2013

☼NOTD☼ Black is such a happy color RO+EN

Buuna fetelor :)
Astazi mi-a venit ideea sa imi fac unghiile negre de la replica Morticiei Addams "Black is such a happy color" - Negrul este o culoare atat de fericita .:)
Mi se pare ca aceasta culoare merge pe toate unghiile,lungi sau scurte .
Hello girls :)
Today I got the idea to do my nails black from Morticia Addams' s reply "Black is such a happy color.
I think that this color is perfect for all types of nails, long or short.
Pentru acest NOTD am folosit oja de la Gabrini Elegant in nuanta 338.
Niste poze:
For this NOTD I used to Gabrini Elegant nail polish in shade 338.
Some pictures:




Cum vi se pare?
Eu zic ca a iesit destul de ok,oja aceasta care costa doar 2 lei mi se pare foarte buna.
Cam atat pentru astazi.
Paaa
What do you think about my nails?
I think they are pretty ,and this nail polish which cost only 0.5$ is very good.
That's it for today.
Byee.


Un comentariu:

  1. iti sat dragut cu ea,ai o manichiura frumoasa :) ...eu folosesc oja neagra la picioare...nu tot timpul doar pe timpul verii,,,am o problema :D

    RăspundețiȘtergere