duminică, 17 februarie 2013

Wishlist de calatorie #1

Heeei ce mai faceti?
Am vazut mai de mult pe un blog un wishlist de calatorie,ce-i drept l-am vazut acum ceva timp dar pana la urma m-am hotarat sa il fac si eu.
Chiar sper ca intr-o zi sa vizitez toate tari/orase.


1.New York ,USA -> Sincer mi se pare un oras foarte frumos.Mereu mi-am dorit sa locuiesc intr-un oras mare si aglomerat.Sunt atat de multe lucruri de vazut,Empire State Building,Broadway etc etc.



2.Paris ,Franta -> Imi doresc sa vizitez acest oras de cand eram mica.Dar din pacate nu l-am vizitat pana acum. Imi plac locurile foarte inalte,sunt curioasa cum arata orasul vazut din varful turnului Eiffel .


3.Londra ,UK -> Un alt oras superb din Europa,vreau neaparat sa il vizitez.Cred ca dintre toate tarile din Europa ,Marea Britanie este favorita mea,ma gandesc sa fac facultatea acolo.


4.Viena ,Austria -> Mi se pare un oras cu multa istorie.Imi place la nebunie arhitectura cladirilor de acolo.


5.Machu Picchu -> Un alt oras cu o istorie extraordinara . Ceea ce au costruit oamenii aceia mi se pare ireal. 


6.Rio de Janeiro ,Brazilia -> Intotdeauna am visat sa ma plimb pe malul Atlanticului de-a lungul celei mai mari plaje din lume,Copacabana .


7.Taj Mahal ,India -> Mi se pare o cladire extraordinar de frumoasa :) Chiar mi-ar placea sa o vizitez.



8.Venetia ,Italia -> Mi-ar placea la nebunie sa ma plimb intr-o gondola printre canalurile acelea si printre cladirile vechi :).Este un oras superb.


9.Atena ,Grecia ->Desi am vizitat Grecia acum cativa ani,nu am ajuns la Atena si imi pare chiar foarte rau.
Mi-ar fi placut la nebunie sa vizitez Acropole.


10.Caraibe -> Mi se par niste insule superbe,parca sunt niste locuri rupte de lume.



Cam aceasta ar fi partea intai .:)
In curand vreau sa fac si partea a doua :)
Sper ca va place aceasta postare :*
O saptamana frumoasa :)
Paa


Un comentariu:

  1. Am incercat sa las comentariu si la postarea cu filmul dar nu mi se permitea..
    Destinatiile astea sunt printre cele mai dorite, sunt populare. Mie mi-ar placea sa vad mai intai Europa, tara noastra si apoi mai departe, ah Cuba! Cine stie cand sau daca se va intampla vreodata in viata asta :)

    RăspundețiȘtergere