duminică, 24 februarie 2013

♡Review♡ Mascara Avon RO + EN

Heei tuturor!
Cred ca a trecut o groaza de timp de cand nu am mai facut un review.Acest review este gata de vreo cateva luni cred dar nu prea am avut cand sa il postez
Produsul despre care vreau eu sa va vorbesc astazi este un rimel de la Avon din gama Color Trend pe care il detin de ceva timp.
Intradevar nu este un rimel stralucit dar eu ma inteleg destul de bine cu el.

Hello everyone!
I think a lot of time has passed since I have done a review.This post is ready for a few months but I have not really had time to post it
The product which I want to speak today is a mascara from Avon Color Trend range that I hold for some time.


Ce imi place :
  • ambalajul mi se pare foarte dragut, albastru + negru
  • pretul a fost in jur de 10 lei
  • nu incarca genele
I like:
  • is a very cheap mascara .
  • the package is cute,black and blue.

Ce nu imi place:
  • nu rezista foarte mult
  • se vede de abia dupa 2 straturi dar este perfect pentru un look de zi.
I don't like :
  • don't lasts long
  • only after 2 coats you can see anything,but it's perfect for a natural look.
Dupa un strat:
After one coat:

Dupa doua straturi:
After two coats:


Stiu ca nu se vede prea bine :) si imi pare foarte rau:)
Este un rimel bunicel :) Nu m-a dezamagit pentru ca nici nu aveam asteptari prea mari de la el :)
Eu zic ca le pretul pe care il are merita incercat.
I know that the pictures aren't very good and i'm sorry:)
It is a pretty good mascara :) I'm not disappointed because I was not too high expectations of him :)
I say it is worth the price.


2 comentarii:

  1. Eu l-am folosit in toti anii de liceu.Gama Colortrend era cea mai accesibila pentru mine, dar nu m-au dezamagit deloc.
    Rimelul are o pensula foarte deasa si buna!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este :)Si eu ma inteleg bine cu gama color trend :)
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere