joi, 14 februarie 2013

☼MOTW☼Project X

Buna tuturor .
Nu stiu daca ati auzit despre filmul Project X - Proiectul X dar eu astazi vrea sa va spun parerea mea despre el.
Mie mi s-a parut o comedie bunicica,chiar a avut unele faza le care am ras destul de tare,desi nu are actori foarte cunoscuti:

Regizor :
Tod Phillips - (geniul care a facut si The Hangover 1,2)

Actori :
1.Oliver Cooper -> Costa
2.Thomas Mann -> Thomas Kub
3.Jonathan Daniel Brown -> J.B.
4.Kirby Bliss Blanton -> Kirby
5.Alexis Knapp -> Alexis

Niste elevi nepolari ai unui liceu din Pasadena se hotarasc sa fac o petrecere atunci cand parintii lui Thomas erau plecati . Ei si-au dorit sa dea o petrecere pe care nimeni nu o va uita.
Ei si-au gasit si un prieten pe nume Dax care se le filmeze petrecerea.
Adolescentii doreau sa fie cool,macar si pentru o seara.
Vestea despre petrecerea lor se raspandeste foarte repede incat lucrurile scapa de sub control,incat pana si stirile venisera cu elicopterele sa filmeze cea mai epica petrecere.

Nota 8/10
Intradevar este o nota cam mare pentru o comedie,dar mie mi-a placut foarte tare si chiar m-am relaxat.
Dupa parerea mea merita vazuta.
Si asa ca de sfarsit .
Paaaaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu