duminică, 6 ianuarie 2013

♡Review♡Balsam de buze Avon

Heeeei.Ce faceti?
Iar a trecut ceva timp de cand nu am mai facut un review si imi pare rau.In ultima vreme am fost cam ocupata,cu sarbatorile etc.etc.
Astazi vreau sa va spun parerea mea despre un balsam de buze de la Avon in nuanta Starlight.


Ce imi place :
  1. ambalajul,mi se pare foarte eficient spre deosebire de cel de la himalaya din care puneam mereu prea mult produs pe buze.
  2. se vede foarte dragut pe buze.
  3. pretul este unul foarte mic 5-6 lei.
Ce nu imi place :
  1. nu prea hidrateaza sau cel putin pe mine nu m-a ajutat nimic.
  2. am o senzatie ciudata atunci cand il port pe buze,mi se pare ca este cam lipicios



Nota 7/10
Daca il recomand : Nu ,decat in cazul in care nu aveti ce face cu banii.
Nu il voi recumpara.Defapt nici nu stiu de ce l-am luat,pentru ca balsamurile de la Avon nu prea fac nimic,ci doar au un gust/miros dragut.

Paaaa.

Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .