miercuri, 16 ianuarie 2013

Pijamalute dragute

Buna tuturor .
Sunt foarte in urma cu postarile si vreau sa revin in forta cu ele.
Tuturor ne plac pijamalele iar eu am gasit pe siteul http://www.e-lenjerie.ro niste pijamale superbe.
Favorite mele sunt :
1.Pijama 2022 Dobra ->Imi place la nebunie culoarea,iar desenul cu turnul Eiffel este suuper simpatic.

2.Pijama Domma ->Ador combinatia gri-roz si mi se pare o pijama super draguta.

3.Pijama satin Kinga ->Imprimeul este foarte frumos.Eu sunt o mare fana a acestor imprimeuri :)

4.Pijama Edera ->Pijamalele cu animalute mi se par foarte dragute.Cred ca am o groaza de pijamale cu animale si le adoor :) 

Care este pijamaua voastra favorita :))))?
Eu nu stiu pe care sa o aleg,toate mi se par suuper :D .
Cred ca stiti deja ca ieri a fost ziua mea.Ma gandeam sa fac un fel de haul cu ceea ce am primit.Dar din pacate nu am primit prea multe machiaje :((.
Paaa.
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

2 comentarii:

  1. Buna.superbe intradevar cam greu sa alegi...sa le folosesti cu placere tot ce-ai primit pupici.La multi ani.

    RăspundețiȘtergere