vineri, 4 ianuarie 2013

Castigatoare giveaway E-lenjerie.ro

Buna tuturor.!
Iata ca am intrat si in anul 2013,am trecut si de sfarsitul lumii,sunt curioasa in ce zi va pica anul acesta :))) ca doar trebuie sa ne pregatim ,nu-i asa?

Pot sa zic ca aceste giveaway-uri mi-au lasat un gust amar.
Cred ca niciuna dintre castigatoarele unui giveaway organizat de mine imi mai urmareste blogul,ceea ce numesc eu persoane care sunt vanatoare de giveaway-uri.La un moment dat m-am gandit sa pun in loc de numele la aceea postare giveaway sa scriu tombola sau concurs si sunt destul de sigura ca numarul inscrierilor ar scadea foarte mult.
Dar sa revenim la subiect.
Imi pare rau ca anunt castigatoarea atat de tarziu dar pana acum nu mi-a raspuns sponsorul.


Astazi vreau sa anunt castigatoarea acestui giveaway.
Nu au fost foarte multe inscrieri,dar eu sunt multumita pentru ca dupa parerea mea ,persoanele care s-au inscris au descris foarte frumos produsul ales si imi pare nespus de rau ca nu va pot premia pe toate.
O singura persoana nu a descris produsul si nici nu a ales un produs,eu am atentionat-o dar nu si-a modificat inscrierea asa ca am fost nevoita sa o descalific.
:))) Cred ca am scris destul :)))))
Castigatoarea voucher-ului in valoare de 100 de lei este nimeni alta decat Enchanted Ana.
Mi-a placut foarte tare comentariul tau.
Felicitari.
Sincer nu stiu cum vei intra in posesia premiului,cred ca ti se vor baga 100 de lei in contul tau de pe site-ul e-lenjerie.
Daca vrei sa discutam,imi poti trimite un mail beautymakeupwithme@yahoo.com
Felicitari incaodata.
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu