sâmbătă, 1 decembrie 2012

♥Wishlist♥ Ziua mea + Craciun

Buuuna tuturor:)
Cred ca fiecare dintre noi are un wishlist pentru Craciun sau pentru ziua ei de nastere.
Eu deja m-am gandit la chestiile pe care mi le doresc :))) Ce-i drept mai e mult pana la Craciun dar na ,niciodata nu strica o lista cu dorinte,nu-i asa.
Deeeci ,cam astea sunt lucrurile pe care mi le doresc eu,momentan .hahahhaha

1. Un aparat foto nou,de preferat dslr .Nikon d3100 sau d5100 sper tare mult sa il primesc si chiar am nevoie.


2. O chitara.De cativa ani imi doresc sa invat sa cant la chitara si inca nu am apucat .Mi se pare foarte frumos sa canti la chitara sau pian.

3.Un cooler pentru laptop.Imi doresc unul de ceva timp dar de fiecare data aman sa imi cumpar.

4.O placa de par.Vreau neaparat .Desi va trebui sa imi ingrijesc parul mai atent eu zic ca merita mai alest ca poti face si bucle cu ajutorul ei.

5.Niste pulovere,ca doar na iarna este luuuunga si friguroasa :))))


6.Pachetul cu,cartile Micutele Mincinoase,ma uit la serial si imi place la nebunie dar mi-ar placea sa citesc si cartile


Voi ce va doriti de Craciun?
Sunt destul de curioasa sa aflu :))
Paaaa :)
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .


6 comentarii:

  1. cine stie.poate il vom primii amandoua:)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase puloverele sa ti indeplineasca cat mai multe dorinte! :*
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumitrascu Florentina27 ianuarie 2014, 00:30

    iti doresc din tot sufletul sa primesti acel aparat. si eu imi doresc unul extrem de mult :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact un pulover asemanator am vrut sa imi cumpar eu ieri de la C&A :D

    RăspundețiȘtergere