luni, 24 decembrie 2012

♥Wishlist♥ Charme D'Orient

Heei tuturor.
Cred ca ati auzit deja de http://charmedorient.ro/ care vinde produse ce evoca rafinamentul culturii orientale.
Impreuna cu aceasta firma organizez si un giveaway pe care il puteti vedea aici.
M-am uitat de cateva ori pe site si am vazut niste produse interesante,si deja am mai adaugat cateva produse pentru lista de craciun :))))

1.Gel de dus perlat cu ulei de argan si sapun negru .Chiar am nevoie de un gel de dus negru si acesta imi face cu ochiul .Se gaseste cu diferite mirosuri,pe mine m-a atras cel mai mult cel cu miros de fructe.

2.Gomaj piatra de alaun .Acest gomas este compus din ulei de migdale dulci,miere, laptisor de matca si sare de alaun .Cred ca acest produs exfoliaza foarte bine pielea.

3.Ulei parfumat de menta proaspata. Intotdeauna mi-a placut cum miroase menta si cred ca acest ulei este super.

4.Unt de shea cu ulei de argan .Am auzit foarte multe despre aceste doua ingrediente si despre beneficiile lor asupra pielii si a parului.Dupa parerea mea merita cumparat.

Cam acestea sunt produsele mele favorite.
Voua care produs va place cel mai mult?
Sarbatori fericite :) !
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu