luni, 17 decembrie 2012

♥Shopping♥ Gabrini Avon RO + EN

Heeeei tuturor:)
Cred ca nu am mai facut de o luna un haul ,dar nu prea mi-am cumparat multe cosmetice un ultima vreme pentru ca momentan strang bani pentru ceva mai important si cred ca stiti deja pentru ce :)
Heeeei everybody :)
I think I haven't done one haul since september, but have not bought  many cosmetics, I bought some recently .Now i'm raising money from a Nikon :))


1.Oja Gabrini Matte in nuanta nr. 398
Nail Polish Gabrini Matte No. 398

2.Oja Gabrini Elegant in nuanta nr.338
Nail Polish Gabrini Elegant No. 338

3.Balsam de buze Avon in nuanta starlight cred.
Avon Lip Balm Starlight

4.Inel Moustache 
Moustache ring

5.Caciula crem Pimkie
A hat from Pimkie

Nu este o postare prea lunga,dar m-am gandit sa va arat ce mi-am mai cumparat eu in ultima vreme :)
Paaa si sa nu uitati de giveaway-uri.
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .
This isn't a long post, but I thought I would show you what I bought recently :)
GoodBye and do not forget the giveaway's.