duminică, 9 decembrie 2012

Revista Glamour decembrie 2012

Buna fetelor:)
Cred ca toate ati auzit despre cadourile pe care le are aceasta revista luna aceasta.
Sincer nici nu imi vine sa cred ca am gasit-o,adica am luat-o acum vreo 2-3 zile si am mai vazut-o inca pe la chioscurile de ziare.Deci daca o cautati cu siguranta o veti gasi.

Revista contine:
 1.Creion negru ochi
2.Creion rosu buze
3.Gloss roz
4.Paleta cu 3 farduri de ochi,3 farduri de obraz si 3 de ruj



Trebuie sa recunosc ca nu le-am incercat prea mult,deci nu va pot spune o parere.Sincer nu ma asteptam ca sa imi placa asa de mult gloss-ul.Creionul de ochi seamana destul de bine cu cel de la Ada.Fardurile de ochi sunt sidefate si cel mov nu este foarte pigmentat.


Le-am facut si un swatch dar din pacate cand am vrut sa fac swatch la farduri am ramas fara baterie la aparat,poate vi le voi arata intr-un machiaj :D


Pentru 10 lei mie mi se pare ca merita si nu imi pare rau deloc ca am cumparat-o.Eu o recomand
Voi ati cumparat revista?
Paaaaa.
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .





3 comentarii:

  1. cherry queen dee27 ianuarie 2014, 00:30

    si eu am cumparat revista si sunt multumita de produse. Le-am facut si un mic review.. :D


    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu inca nu am cuparat-o pentru ca am avut candva o trusa Glamour luata cu revista Ce se intampla doctore si nu mi-a placut.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc ,plec sa caut revista daca o mai gasesc
    gloss-ul e bunicel?

    RăspundețiȘtergere