joi, 6 decembrie 2012

♡Review♡ Creion Corector +Pensula ELF Studio

Heeeei.
Stiu ca pana acum nu am facut prea multe review-uri si vreau sa fac cat mai multe mai ales ca vreai sa termin si niste produse de care m-am cam plictisit.
Eu am niste probleme cu cosurile si am vreao 4-5 corectoare.Ce-i drept nu sunt toate extraordinare dar de obicei ma salveaza.

Astazi va voi spune paretea mea despre un corector de la Elf din gama Studio care are si pensula.
Eu il am din vara,l-am luat la reducere si cred ca a costat cam 15 lei si este in nuanta fair.

Ce imi place:

  1. Acopera foarte bine atat cosurile cat si cearcanele sau diferite urme.
  2. Pensula este moale si perfecta pentru a acoperi imperfectiunile.
  3. Are si ascutitoare.
  4. Rezista fara sa se stranga in pliuri
  5. Pretul este destul de mic pentru un corector atat de buna ,mai ales ca are si o pensula

Ce nu imi place: 

  1. -

Swatch:

Il recomand din toata inima si cred ca il voi recumpara in viitorul apropiat.
Momentan vreau sa imi cumpar si corectorul de la Garnier pe care il tot vad la Anda insa mi se pare cam scumpicel ,la mine in oras l-am gasit cu vreo 40 deci cred ca o sa ma abtin.
Paaa :)
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu