miercuri, 12 decembrie 2012

☼NOTD☼Snowy Nails RO + EN

Buuna fetelor.
Aceasta este prima manichiura pentru iarna.Este o manichiura usoara si poate fi executata de oricine. Iarna nu este anotimpul meu preferat dar are si cateva parti bune,imi place zapada dar nu exagerat de multa,sunt multe sarbatori,cadouri etc.etc.
Hello girls.
This is the first manicure for the winter.It is an easy manicure and can be performed by anyone. Winter isn't  my favorite season but has some good parts, I like snow but not too hard, there are many holidays, gifts .




Nu uitati si de giveaway-ul de craciun.

Ce am folosit:
What did i use:

1.Tratamentul de unghii de la Avon
Nail Treatment from Avon

2.Oja albastra Princess Maria Lopez in nuanta nr 64
Blue Nail Polish Princess Maria Lopez No. 64

3.Oja alba Midie din setul french
White Nail Polish from Midie


Cum am facut:

1.La inceputul am aplicat tratamentul de unghii pentru a imi proteja unghiile.
2.Apoi am aplicat un strat din oja albastra.
3.Cu ajutorul unui buretel pe care am pus oja alb am aplicat oja deasupra celei albastre.
4.La sfarsit am mai aplicat un strat din acel tratament.


What did I do:

1.I applied one layer from the treatment to protect my nails.
2.Then I applied a layer of blue nail polish.
3.Using a sponge I put white nail polish. I applied it over the blue.
4.And finally I applied another layer from the treatment.



Mai multe poze:
More pictures :


Cam atat pentru astazi .
Paaaa :)
Goodbye :)
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .


Un comentariu:

  1. incearca sa apropii mai mult ca nu se vad detaliile de pe unghii, se vad bleu si atat. Ideea in sine e draguta!!

    RăspundețiȘtergere