sâmbătă, 22 decembrie 2012

☼NOTD☼ Santa's Hat RO + EN

Buna fetelor :)) Cred ca v-ati dat seama si din titlu ca astazi voi face o manichiura ,de data aceasta am incercat sa fac caciula lui Mos Craciun pe unghii si mi se pare ca  iesit binisor.

Hi girls :)) Today I will do a manicure, this time I tried to make Santa's hat on my nails nails and I find that out pretty .



Ce am folosit:
What did I use:

1.Oja rosie/portocalie Avon in nuanta Coral Beat
Red Nail Polish Avon Coral Beat

2.Oja alba Midie
White Nail Polish Midie

3.Lac incolor Midie
Transparent Nail Polish Midie


Cum am facut:
What did I do:

1.Mai intai am aplicat pe toata unghia un strat din lacul incolor pentru a-mi proteja unghiile.
First i've applied a layer from the transparent nail polish to protect my nails.
2.Am folosit niste benzi adezive pe care le-am pus pe unghie in forma unui triunghi iar apoi am colorat acel triunghi cu rosu.
I've used tape that I've put the nail in the shape of a triangle and that triangle then I've colored in red.
3.Apoi am facut un punct pe post de mot si dupa aceea am mai aplicat niste oja alba pe varful unghiei.
I've made a white dot on the top of the hat and after that I've put some white nail polish on the top of the nails.

Mai multe poze:
More pictures:


Imi cer scuze daca am greseli cateva greseli in engleza dar pentru varsta mea eu cred ca vorbesc destul de bine engleza.
I apologize if I have some mistakes in English , but for my age I think I speak pretty good English.

Pa pa si Sarbatori Fericite!!!!!!!
Good Bye and Merry Christmas!!!!
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

2 comentarii:

  1. Alina lui Brumarel27 ianuarie 2014, 00:32

    simpatica :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute imi plac foarte mult. Sarbatori fericite si tie !

    RăspundețiȘtergere