luni, 10 decembrie 2012

☼MOTW☼ The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2

Heeei tuturor.
Acum cateva zile am vazut si eu ultima parte din filmul Twilight si anume Zori de zi (Breaking Dawn).Nu am vazut la cinema,dar mi-ar fi placut.
Trebuie sa recunosc ca acest film nu m-a uimit,adica la cata zarva s-a facut ,aveam asteptari mai mari.
Sunt foarte multe personaje ,carora nu le-am prea retinut numele .
Este un film bunicel,dar cum am mai spus ma asteptam la mai mult.
Edward devine din ce in ce mai urat,iar Bella incepe sa aiba o personalitate.




Regizorul :
Bill Condon
Actori :

1.Kristen Stewart -> Bella Cullen
2.Robert Pattison -> Edward Cullen
3.Ashley Greene -> Alice Cullen
4.Dakota Fenning -> Jane
5.Taylor Launter -> Jacob Black
6.Mackenzie Foy -> Renesmee Cullen


Bella este transformata in vampir si este mai vie ca niciodata.Renesmee creste foarte repede ,aceasta il are ca protector pe Jacob.
Verisoara familiei Cullen ,Irina crede ca Renesmee este un copil nemuritor creat de familia Cullen si le spune despre Renesmee celor din clanul Volturi.
Alice are o viziune in care cei de la Volturi vin spre ei,iar familia Cullen pleaca in cautarea unor martori pentru a demostra ca defapt Renesmee este jumatate om,jumatate vampir.
Alice impreuna cu Jasper dispar,dar apar in confruntarea dintre clanul Volturii si aliatii familiei Cullen.

Nota 8.5/10

Nu va mai spun mai mult de atat pentru ca vreau sa vedeti si voi filmul si sa imi spuneti parerea voastra.
Cred ca urmatorul MOTW va fi despre Skyfall.
Paaaaa :)
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .



Un comentariu:

  1. eu nu am cinema , asa ca l-am vazut acasa, nici eu nu am fost foarte incantata,ma astepam la ceva mai spectaculos

    RăspundețiȘtergere