vineri, 28 decembrie 2012

☼MOTW☼ Gossip Girl

Hei fetelor :* :)
Cred ca stiti deja dar s-a terminat si ultimul sezon din Gossip Girl,din nefericire.
Eu am inceput sa ma uit la acest serial in vara anului 2011 dar in vara lui 2012 m-am apucat sa il vad din nou si m-am indragostit si mai tare de el .

Personajul meu preferat este Chuck,nu este chiar cel mai frumos,dar imi place caracterul pe care il are,bad boy etc. etc .
Intradevar unele sezoane au fost cam plictisitoare dar tot mi-au placut.Mi se pare un serial relaxant.
Sezonul care nu mi-a placut de loc a fost sezonul 5,nu suport deloc relatia Dan/Blair.

Personaje :
1.Ed Westwick -> Chuck Bass
2.Leighton Meester -> Blair Waldorf
3.Blake Lively -> Serena Van Der Woodsen
4.Chace Crawford -> Nate Archibald
5.Penn Badgley ->Dan Humphrey

Imi place la nebunie locul unde se petrece serialul,New York ,este o atmosfera interesanta.La inceput mi-a placut uniformele din liceu,nu era acelasi lucru cum vedem prin filme,fata cea rea este o piti blonda cu roz si iubitul ei e capitanul echipei de fotbat :))))).
Queen B e altfel,e mai speciala,are caracter.Ador uniformele lor.
Am aflat si cine este Gossip Girl si inca sunt socata :)))


Nota 9/10
Este un serial super,il recomand din toata inima.Merita vazut.
Imi pare nespus de rau ca s-a terminat.Cu siguranta il voi revedea.