vineri, 14 decembrie 2012

Gulerase

Heei fetelor:)
De mult timp vreau sa fac aceasta postare si din pacate am tot amanat.
Pe la sfarsitul veri am remarcat niste coliere foarte frumoase dar si foarte greu de gasit dupa parerea mea.
Aceste accesorii mi se par superbe si imi doresc neaparat macar unul.
Vreau sa va arat niste pozele cu gulerele mele preferate.Cine stie poate imi vede si Mos Craciun lista :))))












Cuum vi se par.
Eu zic sa sunt superbe toooate:)))
Vreau si eu macar unul :)))
Care va place cel mai mult?

Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .





2 comentarii:

  1. Dumitrascu Florentina27 ianuarie 2014, 00:31

    si mie imi plac foarte mult si-mi doresc unul foarte mult :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult îmi plac primele două:).

    RăspundețiȘtergere