joi, 1 noiembrie 2012

♥Wishlist♥ Ebay

Heeeei fetelor:*
Ati vazut deja din titlu ca astazi voi face un wishlist cu chestiile pe care mi le doresc eu de pe ebay.
Mi se pare un site suuper si cu produse ieftine.
Sa va arat acum ce imi doresc eu.

1.Set Moustache mi se pare suuuuperb si la fel de ieftin costa doar 2,50 $ cam 12-13 lei cu tot cu transport ,nu-i asa ca este suuper.Il gasiti aici


2.Tinte,vreau neaparat sa imi fac si eu niste pantofiori cu tinte dar la mine in oras nu am gasit deloc tinte asa ca m-am pus pe cautat pe ebay si am gasit unele super frumoase si costa 1,40$ deci cam 7 lei 100 tinte. Le gasiti aici


3.Paleta 120 de culori.Am gasit la noi si mi s-a parut putin cam scumpica adica 80-90 de lei aceeasi paleta care pe ebay e 10 ,50$ adica 40-41 de lei,este o diferenta foarte mare dupa parerea mea.O gasiti aici.


4.Portofel maro.Imi place la nebunie.Este o culoare frumoasa,mi se pare destul de incapator. Si la 4,40$ foarte ieftin.Il gasiti aici .


5.Cateva carcase pentru "puiutul meu". Am  gasit o groaza de carcase frumoase si ieftine pentru telefonul meu ,unele din ele le-am vazut si pe okazii doar ca pretul era cam de 4-5 ori mai mare asa ca m-am abtinut.Habar n-am cum de am rezistat pana acum. Uitati cateva modele pe care le gasiti aiciaici si aici




6.Ear cuff. Vreau neaprat unul .Mi se par foarte frumoase. Pe acesta il gasiti aici.Coasta doar 2$.Ce ieftin este.Nici nu imi vine sa cred.


7.Colier-guleras.Nu-i asa ca e suuuperb.Imi place la nebunie.Sper sa il am cat mai curand .Il gasiti aici si costa 5$.Este foarte puutin.

 


Cam astea sunt chestiile pe care mi le doresc eu.
Paaaaaa
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .





4 comentarii:

  1. Ce dragut! Eu zic sa incerci sa ii explici mamei tale:D

    RăspundețiȘtergere
  2. buna.ce frumoase sunt.inelul cu mustata il am dar pe alb fata il adora de lant nu stiam o idee toate sunt faine.ms.pupici.

    RăspundețiȘtergere