duminică, 18 noiembrie 2012

♡Review♡ Balsam de buze terapeutic ELF

Heeei tuturor.
Multe dintre voi mi-ati cerut sa fac acest review si iata ca a venit vremea sa il si fac.
Am cumparat acest balsam cam acum 2 luni si am avut destul timp sa il testez si sa imi fac o parere despre el/
Produsele ELF sunt printre produsele mele favorite.
Eu am acest balsam de buze in nuanta Strawberry Creme dar vreau sa mi-l iau si in alte nuante.

Ce imi place:
  1. hidrateaza binisor buzele
  2. mirosul si gustul :)))
  3. este destul de cremos
  4. lasa o senzatie placuta pe buze 
  5. pretul mic 8-9 lei

Ce nu imi place:
  1. ambalajul este cam de proasta calitate.se blocheaza.
  2. este foarte mic,desi pana acum m-a tinut ceva timp si mai am putin din el :)


Nota 8.5/10

Intradevar,nu este balsamul de buze perfect dar merita incercat.Sper sa fac rost si de celalte nuante care mi se par foarte dragute.
Il aveti? daca da cum vi se pare?
Paaaaa
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

4 comentarii:

  1. Tipic pentru ELF sa aiba ambalaje de proasta calitate. Cam toate lucrurile care mi-au placut de la ei au fost slab ambalate si am sfarsit prin a strica produsul...

    RăspundețiȘtergere
  2. mie nu imi place , nici cum se simte pe buze si nici cum se vede . la tine arata bine pe buze mie nu imi place .al meu

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-ar placea sa il incerc:D

    RăspundețiȘtergere