miercuri, 28 noiembrie 2012

☼NOTD☼White triangles

Heeei tuturor.
Au trecut vreo 2 saptamani de cand nu am mai facut o manichiura si imi pare foarte rau.
In curand voi incepe sa imi fac unghiile pentru sarbatori ,vreau sa fac cel putin 3 NOTD in legatura cu sarbatorile de iarna.

Dar pana atunci,va las ca sa zic asa cu inca un NOTD mai ciudat.La inceput au vrut sa fie altceva ,dar oricum cred ca mi-au iesit dragut.

Ce am folosit:

1.Tratamentul de unghii de la Avon 24K Gold

2.Oja maro Class in nuanta nr.13

3.Oja alba Midie,set french


Cum am facut:

1.Ca top coat mi-am dat unghiile cu un strat din tratamentul de la avon.
2.Am aplicat 2 straturi din oja maro.
3.Cu ajutorul unui punctator am facut un triunghi si in jurul lui niste puncte.
4.Am aplicat inca o data tratamentul de la Avon pentru a proteja modelul.

Mai multe poze :)














PAaaaa
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .



4 comentarii: