vineri, 9 noiembrie 2012

☼NOTD☼ Avem nevoie de pace

Buna tuturor.
Astazi voi face un nou NOTD pentru ca mai am vreo cateva pregatite si trebuie neaparat sa le postez pentru ca vreau sa ma apuc si de modele pentru iarna/craciun/anul nou.Deja mi-au venit niste idei si vreau neaparat sa le incerc.

Cred ca stiti deja ca acum vreo cateva luni am facut o colaborare pentru ziua pacii,la inceput am vrut sa postez acest notd dar nu prea mi-a placut cum mi-a iesit.Dar pana la urma prietenele mele m-au convins sa il postez .

Ce am folosit:

1.Tratamentul pt unghii de la Avon 24K Gold

2.Oja alba Midie

3.Oja albastra Medusa Isabella in nuanta 47


Cum am facut:

1.Mai intai am aplicat un strat din tratamentul de unghii de la Avon.
2.Apoi mi-am dat doua straturi din oja alba.
3.Cu ajutorul unui punctator am facut semnul pacii cu,culoarea albastra.
4.Am aplicat pe deasupra din nou tratamentul de la Avon.

Mai multe poze :




Cred ca mi-a iesit binisor semnul pacii la mana stanga,dar la dreapta mi-a iesit un adevarat dezastru ,din pacate :)))
Nu uitati de giveaway http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2012/10/giveaway-thboxes.html .Pot fi chiar mai mult de 10 castigatori ,asa ca inscrieti-va.
Paaaa
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .


5 comentarii: