joi, 22 noiembrie 2012

☼MOTW☼ Resident Evil Retribution

Buuna tuturor.
Cred ca a trecut ceva timp nu am mai facut un MOTW dar iata ca astazi voi face unul.
Cand am ajuns in Afi am zis sa mergem si noi la IMax sa vedem cum este.A fost a doua oara in viata mea cand am mers la cinema.La mine in oras este un singur cinema si lumea nu prea se duce .Eu am fost anul trecut prin noiembrie cand a rulat Twilight si eram doar 4 oameni,eu si cu prietenele mele,lol.
Revenim la subiect.Filmul care rula la momentul respectiv a fost Resident Evil Retribution.
Pana acum nu mai vazusem nicio parte din acest film.Eu am inceput cu partea a cincea ::)))

Regizor:
Paul W.S. Anderson

Actori:
1.Mila Jovovich ->Alice
2.Sienna Guillory -> Jill Valentine
3.Wentworth Miller -> Chris Redfield
4.Bingbing Li -> Ada Wong
5.Shawn Roberts -> Albert Wesker

Alice se trezeste in interiorul unui buncar detinut de Umbrella Corporation unde isi desfasurau niste experimente sinistre.
In interiorul acelui buncar patrunde si Ada Wong pentru a o ajuta pe Alice sa scape. Pe alta parte a buncarului intra o alta echipa pentru a le salva pe cele doua.Ei trebuiau sa isi croiesc drum prin diferite orase(care defapt nu existau) Tokyo,New York,Washington D.C. ,Moscova.In acele orase aveau de infruntat niste pericole,defapt niste monstrii de omorat.Nu toti scapa vii din aceasta aventura din pacate.

Nota 6/10

Este un film interesant ,dar totusi 70% din film sunt nu mai lupte cu tot felul de creaturi ciudate.
Si daca il vedeti 3D asa cum l-am vazut eu ,cred ca veti o avea ochii inchisi o buna parte din film

Paaaa.
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .





2 comentarii:

  1. Dumitrascu Florentina27 ianuarie 2014, 00:28

    cea mai proasta parte din toata seria

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumitrascu Florentina27 ianuarie 2014, 00:30

    nu ca zic eu, dar uita-te si la celelalte si apoi compara

    RăspundețiȘtergere