luni, 26 noiembrie 2012

Castigatoarele Giveaway THBoxes

Buuna tuturor.
S-a terminat si cel mai mare giveaway organizat de mine.
Ma bucur foarte mult ca au fost 85 de inscrieri asa ca vor fi de asemenea si 8 castigatoare.YEEEEY.
Unele fete au primit inca doua sanse in plus pentru ca ma urmareau constant atat pe blog cat si pe facebook si m-am gandit ca ar fi foarte bine sa le rasplatesc.

Si in total sunt 106 nume pe lista.
Lista este urmatoarea

elena calin
ungureanu gabriela
micsa speranta
micsa speranta
micsa speranta
georgyaaa
gabrini2000
jane(janeta_20072001)
jane(janeta_20072001)
jane(janeta_20072001)
Sirbu Miruna
Sirbu Miruna
Sirbu Miruna
Adriana
oana_buturoaga
ionelia cristina nichita
medvei monika
Christina
claudia_mami
claudia_mami
claudia_mami
abetina
abetina
abetina
Simona Camelia
Dennysse
mihamiki
IuliaSava
Catalina Mitu
Catalina Mitu
Catalina Mitu
Nastya Paun
Adina Radu
Calin Andreea Daniela
tatiana sorina
MIHAELA
sandu flory
ramonadaniela_22
budadana
budadana
budadana
andradarling
Mary_Lena
serban alexandra
Crespo
Luci29
Doria10
dulca denisa
andreeabacau
kaiyo aino
Cami87
lenuta sanduleanu
lenuta sanduleanu
lenuta sanduleanu
Painter Painter
Hermina
Dia Diana
Pirlog Mihaela
Ramona
Ramona
Ramona
Cîmpeanu Cristina
NICOLA
claud1a04
Carmen
Michely
Camelia Andrasescu
aniela_aniela22
ROXANA
tender carmen
Cercel
Andreia Daniela
Miruna Ana-Maria
cry_filo
eu_andrutzza
nadia candrea
Emilia21
Kris
dumitrescu oana
lorena
Ioana Alinta
Oana
claudia
deea480
Mikyangel
Lola Lili
Lola Lili
Lola Lili
laura sandulescu
Nico
petcu
petcu
petcu
amalutzza
miha.ela
marylena4you
marylena4you
marylena4you
Tantza
slavu_adina
Calin Andreea Daniela
AlexandraS
Oana
Rascau Geanina
lautarescu adriana
ioana alexandrescu


Cele 8 castigatoare sunt : Marylena4you,Carmen,Jane(janeta_20072001),oana_buturoaga,Catalina Mitu,Serban Alexandra,Nadia Candrea si Lenuta Sanduleanu.

Va rog sa imi trimiteti un email la adresa beautymakeupwithme@yahoo.com ca sa va spun cum veti intra in posesia premiilor!Daca pana miercuri dimineata nu imi vor trimite un mail vreo castigatoare voi alege pe altcineva.
Felicitari tuturor. !
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

8 comentarii:

  1. felicitari castigatoarele , ce putin mai era pana la 11 :(((:(((

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca si eu unt castigatoare...:) eu sunt Carmen:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra Serban27 ianuarie 2014, 00:30

    Super multumesc fff mult pentru minunatul premiu. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. nicoleta ciocoiu27 ianuarie 2014, 00:30

    felicitari norocoaselor - sincer nu am noroc deloc eram a noua dar poate alta data sau in dragoste am mai mult .

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari Janeta si celelalte castigatoare!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Camelia Andrasescu27 ianuarie 2014, 00:30

    Felicitari fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  7. tu razi :)) eu plang :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Abia astept sa-mi revendic premiul...multumesc.

    RăspundețiȘtergere