luni, 12 noiembrie 2012

Bentite retro partea a 2a

Buuna feteloor:*
Am observat ca prima postare despre bentitele retro(aici) v-a placut.Unele dintre voi chiar mi-ati cerut sa va arat bentitele mele retro .
In aceasta postare va voi arata bentitele mele dar si pe cele care mi-ar placea sa le am.
Eu am in total 7 bentite retro insa pe una nu o mai gasesc deci raman doar 6 ,2 sunt facute de mine iar restul sunt cumparate.
Acestea sunt bentitele mele.

1. Bentita H&M.Aceasta este neagra,dintr-un material destul de rigid,dupa 30 de minute se vad urme pe frunte.Pret 8.





2.Bentita fluturas.Aceasta am luat-o anul trecut de la Bucuresti dintr-un magazin no name.Nu lasa urme.Pret 10 lei.



3.Bentita sireturi.Aceasta am facut-o eu din sireturi pe care le-am impletit.Am dat cam 5 lei pe sireturi.Este lejera,nu ma strange.


4.Bentita H&M. Defapt era o bratara dar eu am descoperit ca poate fi purtata si ca bentita.Nu mai stiu cat a costat dar cred ca in jur de 10 lei.



5.Bentita prieteniei.Aceasta a fost prima bentita facut de mine.Este cam subtire.Am innodat-o la fel ca pe bratarile prieteniei.



6.Bentita mov.Nu este chiar o bentita pentru frunte.Este din aceea pin-up cred.A costat 5 lei.



Bentitele pe care le vreau eu:







Sursa (mie mi se pare ca fata din poza este Aida de la Next Top Model 2)







Sper ca va plac.Care e favorita voastra?
Pe data viitoare:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

5 comentarii:

  1. Imi plac si mie la nebunie bentitele cu tinte :)
    M-am abonat la postarile blogului tau,daca iti face placere te astept si pe la mine :
    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro


    Esti pupacita.

    RăspundețiȘtergere
  2. pupici.superbe toate.vad ca a revenit moda iara.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragute , prima imi place cel mai mult e cea mai simpla:x in genul acela port si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. toate sunt frumoase,imi plac postarile de genul acesta,sper sa mai faci :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoasa este cea cu tinte

    RăspundețiȘtergere