luni, 1 octombrie 2012

Week in photos #6

Buna fetelor:* Cred ca ati observat deja,azi voi face un week in photos :D Dar vor fi doua saptamani la fel ca data trecuta.Nu prea am avut timp sa fac 4 week in photos in luna septembrie cum ar fi trebuit pentru ca am inceput scoala,nu am mai iesit in oras si in concluzie nu am avut ce sa va arat. 
Totusi uitati un week in photos.


Am facut un nou high score la Temple Run.Yeeey.Ador jocul asta




 Va place aceasta manichiura,eu sper tare muuult ca da.Va aparea in curaaand:*




Am luat si eu insfarsit camasa de blugi de la H&M la purtare.O ador este superba.




Mi-am facut o masca cu argila vineri ,asa ca de sfarsit de saptamana.




Am ajuns insfarsit la mall si mi-am luat ceva din colectia Lana Del Rey for H&M.




Voua va plac covrigii de buzau cu sare,mie imi plaaac la nebunie:)))




Cartea aceasta am citit-o in acest weekend.Ce carti imi recomandati?

Asta a fost postarea sper ca v-a placut.
Pe data viitoare.
Paa paaa:*:) 
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

2 comentarii:

  1. cherry queen dee27 ianuarie 2014, 00:55

    esti super cu masca.. :D
    citeste si zece negri mititei tot de agatha christie.. :)

    te pup!
    cherryqueendee.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ti-ai cumparat de la H&M?:) sunt foarte foarte curioasa

    RăspundețiȘtergere