vineri, 19 octombrie 2012

♥Shopping♥ H&M + Altele

Heeei fetelor:*
Astazi va voi arata ultimele cumparaturi facute de mine.Intradevar nu sunt multe chestii dar momentan strang bani pentru ca la sfarsitul lui octombrie ma duc la Bucuresti si vreau sa imi iau mai multe chestii de acolo.
Mi-am cumparat:

1.Insfarsit am gasit si eu aceton Cien la Lidl.Aceasta este cea albastra dar vrea sa o incerc si pe cea mov.A costat in jur de 6 lei.



2.Mi se terminase spuma pentru par asa ca mi-am cumparat-o pe aceasta de la Wella. Ambalajul mi se pare foarte dragut.Pret 15 lei.



3.Va plac pantofii oxford(cred ca asa se cheama).Aceasta este a doua pereche a mea si ii iubesc. Nu au fost nici foarte scumpi,doar 60 de lei.



4.Sunt o mare fana a uleiului de ricin.Il folosesc pentru par si la diferite masti.A costat 3 lei.Data trecuta l-am luat cu 5.



5.Am ajuns si eu insfarsit in kaufland si mi-am luat plasturii pentru nas.In curand ii voi face si un review. Pret 9 lei.



6.Mi-am luat si eu ceva de la Lana del Rey for H&M .Din pacate cand au fost eu nu aveau bluza din reclama dar mi-am luat-o pe asta care este la fel frumoasa si pufoasa.A costat 99 lei,



7.Dupa multe incercari de a scapa de acnee,skinoren ,zynerit etc m-am hotarat sa incerc si brevoxyl.Cand voi termina tratamentul ii voi face un review.Pret 23 lei.


Cam asta a fost postarea.
Paa paa:*:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu