luni, 29 octombrie 2012

♡Review♡ Creioane ADA

Buuna feteloor:*Am revenit cu un nou review si sper ca o sa va fie de ajutor.
Astazi va voi spune cate ceva despre creioanele de la Ada.
Cred ca fiecare dintre noi a avut macar odata in viata ei un creion Ada.
Eu am doua creioane de la Ada.



Unul negru pe are il folosesc pe pleaopa si pe linia apei.


Unul alb care il folosesc pe linia apei pentru iluminare.



Ce imi place:

  1. sunt foarte ieftine in jur de 1-1,5 lei.
  2. au o textura cremoasa.
  3. rezista destul de mult 5-6 ore.
  4. ambalajul mi se pare dragut si practic.
  5. culorile sunt destul de pigmentate.

Ce nu imi place:

  1. sunt mici mi-ar fi placut sa fie putin mai mari,dar oricum la 1 leu sunt foarte bune dupa parerea mea.
Swatch:
In aceasta poza nu am apasat deloc ci doar o simpla atingere.

Cu siguranta le voi recumpara atunci cand o sa le termina.
Chiar merita cumparate.
Voi ati incercat creioane Ada?
Paaaa
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

6 comentarii:

  1. creioanele Ada Sunt super bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. folosesc creioanele astea la greu si mi se par destul de bune.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu folosesc creioanele astea si sunt bune mai ales la pretul lor.

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu le folosesc , am unul negru si unul rosu:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu le prefer in pofida altora mai scumpe, insa parca nu asa bune ca Ada! De ce sa platim "firma", in interesul unora de a castiga mult si rpd, daca calitatea uneori chiar nu e la niv. asteptarilor? O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere