miercuri, 10 octombrie 2012

In octobrie port roz

Heeei fetelor:*
Cred ca stiti ca in luna octombrie se celebreaza o campanie pentru prevenirea cancerului la san.
Una dintre bloggerite si anume Elisa(Little Beauty Bag) s-a gandit sa faca o postare si ne-a invitat pe noi toate sa colaboram.Uitati postarea ei http://littlebeautybagcta.blogspot.ro/2012/10/breast-cancer-awareness-nails-we-heart.html . Cred ca este cea mai talenta bloggerita pe care am citit-o vreodata.Nu am vazut pe nimeni care sa faca niste modele asa superbe.Muult succes in continuare.

Din pacate nu am avut timp sa fac si eu un NOTD pentru ca sunt foarte ocupata cu scoala,teme etc.

Cred ca va mai amintiti ca acum cativa ani erau la Avon niste ursuleti tot din gama pentru prevenirea acestei bolii,care nici nu vreau sa o pronunt(scriu).
Eu inca ii mai am,cei drept sunt cam dezbracati dar totusi inca mi se par foarte simpatici.















Va aduceti aminte de ei,nu?

Am cautat pe diferite site-uri cu hainute si am gasit cateva care mi se par foarte frumoase .


















Cam asta a fost ideea mea de postare.
Stiu ca nu este tocmai cea mai inspirata dar totusi macar am incercat.
O saptamana frumoasa va doresc.:**:
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

3 comentarii:

  1. sunt mai mult un rosu pal.sunt frumoase;)

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo <3 ma bucur ca ai acceptat provocarea <3

    RăspundețiȘtergere