luni, 8 octombrie 2012

☼NOTD☼ Everybody loves blue

Buuuna superbelor.:*:*:) ce mai faceti?
Sunt putin in urma cu postarile pentru ca a inceput scoala si nu prea am avut timp sa mai stau pe blog.

Astazi va voi arata un NOTD pentru ca nu v-am mai aratat unul de ceva timp.
Ce am folosit:

1.Oja incolora Midie din setul french

2.Oja Princess Maria Lopez in nuanta 64

3.Setul cu stampila si placuta(A iesit cam aiurea poza din cauza blitului,scuzee:)


Cum am facut:

1. M-am dat cu un strat din oja incolora de la Midie ca base coat.
2.Am aplicat doua starturi din oja Princess ML.
3.Floricica am facut-o cu ajutorul stampilei.
4.Am mai aplcat un strat din oja de la Midie.

Mai multe poze:


Cred ca a iesit destul de bine pentru prima incercare.
Cum vi se pare?!??
Paaa Paa:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

3 comentarii:

  1. sunt super, ai unghii frumoase...sper sa nu te supere ceea ce iti voi spune :P ... cumpara o pensula ceva de concealer si dupa ce-ti faci manichiura, bag-o in acetona si sterge marginile si cuticulele ;) .. e doar un sfat :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb ti-au iesit unghiutele ,sincer niciodata nu am folosit aceasta culoare ,ce bine arata si se asorteaza foarte bine la jeansi .

    RăspundețiȘtergere