sâmbătă, 27 octombrie 2012

☼NOTD☼ Bloody nails

Heeei fetelor:*
Mai e putin si vine Halloween-ul si m-am gandit sa va arat cum imi voi face eu unghiile anul acesta de Halloween,pacat ca nu o sa le pot tine decat in ziua de Halloween mi-ar fi placut sa le port si mai mult. Le adoor.
Ceea ce am ales eu sa fac nu este deloc greu,ci este chiar rapid si usor.
Cred ca a iesit binisor pentru prima oara.Oricum cred ca saptamana viitoare voi incerca din nou doar ca voi alege alte culori.

Ce am folosit:

1.Lac de unghii incolor de la Midie

2.Oja alba Midie

4.Oja rosie Golden Rose in nuanta 96.


Cum am facut:

1.Mai intai m-am dat cu lacul de unghii incolor ca base coat.
2.Am aplicat doua straturi din oja alba.
3.Cu ajutorul unui pai(de baut) pe care l-am bagat in sticluta cu oja rosie am facut petele.Dupa ce l-am bagat in sticluta l-am pus deasupra unghiei si am suflat cat am putut eu de tare si asa am facut la toate unghiile
4.La final am aplicat din nou lacul incolor.

Mai multe poze:




Cum vi se par?
Ati incerca si voi?
Nu uitati de giveaway aici.
Paaaaa.(scuzati pozele ojelor dar sunt mai vechi si am uitat sa fac altele promit ca nu o sa se mai repete).
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

5 comentarii: