luni, 22 octombrie 2012

☼MOTW☼ Grown Ups

Buuuna feteloor:*
Din pacate luna asta nu am facut nici un MOTW pentru ca nu prea am avut timp si am avut alte postari in program .
Filmul pe care vi-l voi prezenta de data aceasta este Grown Ups - Oameni mari si fara minte.

Actori:
1.Adam Sandler -> Lenny Feder
2.Salma Hayek -> Roxanne Feder
3.Chris Rock -> Kurt MacKenzie
4.Maria Bello -> Sally Lamonsoff
5.Rob Scheinder -> Rob Hillard
6.Kevin James -> Eric Lamonsof
7.David Spade -> Marcus Higgins

Regizorul:
Dennis Dugan

Cinci vechi prieteni se intalnesc dupa multi ani la inmormantarea antrenorului lor de baschet. Ei petrec weekendul cu familiile lor(cei care s-au format familiile Higgins era necasatorit) intr-o casa de pe malul unui lac,aceeasi casa unde au sarbatorit castigarea primului lor campionat de baschet. Unii au devenit mai bogati,altii nu.Casa era inchiriat de cel mai bogat dintre ei ,Lenny ,el trebuia sa plece la Milano cu sotia lui Roxanne dar au amanat plecarea ca sa petreaca impreuna cu prietenii lor. Cei cinci si familiile lor au multe aventuri amuzante.

Nota 8.5/10

Mi s-a parut o comedie buna.Pe care abia astept  sa o revad.
Ati vazut filmul?
Daca da cum vi s-a parut?
Vreti sa fac mai des MOTW?
Paaa
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .








4 comentarii:

  1. merita vazut,eu deja l-am vazut de doua ori si cred ca o sa il vad si a treia oara :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramona Daniela Sculschi28 ianuarie 2014, 10:14

    Nu l-am vazut inca, dar o sa-l caut si eu :) Mi-au placut toate comediile cu Adam Sandler, nu stiu cum am putut-o rata p-asta :) Multumim! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador filmul asta. E suuper

    RăspundețiȘtergere