sâmbătă, 15 septembrie 2012

Week in photos #5

Buuuna draguuutelor:)
Imi pare rau ca nu am mai facut de cam 2 saptamani un week in photos dar am avut alte postari "programate" pentru voi.
De data asta sunt mai multe poza decat de obicei si sper tare mult sa va plaaaca.


Am citit o carte de Agatha Christie care avea 3 povestiri in ea.Adoor cartile de Agatha Christie este una dintre scriitoarele mele favorite.




Mi-a venit si comanda de la Elf acum cam o saptamana.Nu sunt multe produse .De obicei nu iau foarte multe produse de la Elf deodata.Urmeaza un haul.




Am mancat niste mini eclere,facute de mami care sunt foarte bune.Le ador.





Mi-am facut unghiile cu oja de la Elf si mi se pare foarte draguta.O veti vedea mai bine intr-un NOTD.




Am baut si o ciocolata calda,care a fost bunicica insa am baut si altele mai bune.Sunt curioasa cum o fi cea de la Starbucks.




M-am uitat la filmul What to expect when you're expeting.Este un film destul de draguut.




Am terminat si eu insfarsit Angry Birds Space ,defapt am terminat tot ce a aparut inca mai trebuie sa apara cateva nivele.


Paaa paa.Pe data viitoare:*:**
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .


13 comentarii:

  1. ce bine arata mini eclerele, yami yami

    RăspundețiȘtergere
  2. comanda ta de la elf ma intereseaza, astept NOTD sa vad oja mai bine, pare a fi o nuanta pe gustul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. uuuu, mi-a lasat gura apa cand am vazut eclerele:)am vazut si eu filmul, bunicel si imi plac unghiutele tale:)

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi place mult cum scrie Agatha Christie... am citi "zece negri mititei" si "crima in Orient expres".. au fost super

    te pup
    http://cherryqueendee.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. ambele postari vor aparea saptamana viitoare.este o nuanta foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buhas Ioana Daniela27 ianuarie 2014, 10:45

    Mini eclerele alea mi-au facut cu ochiul..cred ca am sa fac si eu zilele astea...prea mi-ai facut pofta! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. mi ai facut pofta de minieclere .O sa merg si eu sa cumpar .Poate ne scrii si noua reteta ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. nu e chiar asa de greu. cojile ptr eclere le cumpar cam 7-8 lei punga ,crema o face mama din cate stiu eu pune unt lapte zahar .... iar pe deasupra am pus finetti:D

    RăspundețiȘtergere