sâmbătă, 1 septembrie 2012

Week in photos #4

Buuuna feteloor:* Acesta este un Week in photos de sfarsit de vara chiar daca este postat la inceputul lui septembrie :)))
Ce repede a trecut aceasta vacanta,nu vi se pare,mie da a trecut chiar foarte repede,nici nu imi vine sa cred ca in cateva zile voi incepe din nou scoala si din pacate nu voi putea posta la fel de des..
Uitati pozele sper ca va plac.



Am vazut filmul Ted.Mie nu mi-a placut.A fost o pierdere de timp.Cate lucruri am auzit despre acest film dar sincer m-a dezamagit.



Verisoara mea mi-a adus cadou de la mare o bratarica foarte draguta.Imi place.



Am citit Insemnarile unei pustoaice 2.Este o carte frumoasa ,am terminat-o in 2 zile.Am citit si prima parte mai demult dar dupa parerea mea tot mai frumoase sunt cartile din seria Jurnalul unui pusti.



Aceasta manichiura nu prea mi-a iesit ,mi se pare destul de uratica dar o voi incerca si cu alte culori sper ca imi va iesi mai bine data viitoare.



La mine in oras a fost organizat timp de o saptamana un festival numit festivalul berii si pe insulita au fost tot felul de tarabe cu clatite,kurtos,gogosi etc si cateva tiribombe iar eu mi-am luat o clatita foarte mare si mi-a placut mult "ambalajul" ei.



Aici eram prin oras,si ma prosteam nici nu prea stiu de ce va arata aceasta poza.

Acestea au fost pozele.
Paaa paaa:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

4 comentarii:

  1. Alina lui Brumarel26 ianuarie 2014, 22:39

    am auzit si eu multe despre Ted, dar n-am apucat sa-l vad. De obicei nu ma entuziasmez la filmele populare :)

    as manca o clatita, desi mi-am facut vineri :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Of :( Da , nici eu nu stiu cand a trecut vacanta asta . Parca timpul zboara din ce in ce mai repede....moaa ce clatita :X:X:

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar daca este un film popular pe mine nu m-a impresionat deloc:*

    RăspundețiȘtergere