luni, 17 septembrie 2012

♥Shopping♥ ELF + Altele

Heeei fetelor:* Stiu ca nu am mai facut de ceva timp o postare de tipul Shopping insa nu mi-am cumparat prea multe in aceasta vara iar hainutele pe care mi le-am luat pana acum le-ati vazut in week in photos.

1.Oja Princess Maria Lopez in nuanta 64 -> La mine in oras a fost un eveniment numit festivalul verii si de la tarabe de acolo mi-am luat-o.Pret 1 leu.:)))

2.Oja All Sun in nuanta 73 -> Am luat-o dintr-un magazin cu de toate ca sa zic asa,de la acelasi magazin le-am luat si pe cele de la Medusa Isabella.Pret 2 lei.

3.Balsam de buze terapeutic ELF in nuanta strawberry creme ->L-am comandat de pe site-ul elf in timpul promotiei cu mystery bag,insa mystery bag-ul l-am cu o colega am primit doua produse in el si fiecare a ramas cu un produs.Pret. 9 lei.

4.Baton corector ELF in nuanta Apricot Beige ->De mult timp voiam sa-mi iau acest corector insa am tot amanat dar iata ca pana la urma mi l-am luat.Pret 9 lei.

5.Oja ELF nuanta Mod Mauve ->Aceasta oja am primit-o la mystery bag impreuna cu un creion de ochi dar creionul l-a pastrat prietena mea.Imi place muult culoarea asta.Pret 15 lei.

Cam astea au fost produsele. In curand le voi face si niste review-uri
Paa paa :*Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .




10 comentarii:

  1. Ramona Daniela Sculschi27 ianuarie 2014, 00:53

    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu ador ojele ,iar culorile sunt superbe ,abia asteptam unghiute noi

    RăspundețiȘtergere
  4. Este bun de ceva balsamul terapeutic ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Recomand produsele Elf. Sunt foarte bune. Si eu folosesc corectorul de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  6. cherry queen dee27 ianuarie 2014, 10:45

    sunt curioasa cum este corectorul... eu vroiam sa iau batonul 3 in 1 dar nu sunt decisa asupra nuantei :0

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere