miercuri, 5 septembrie 2012

♡Review♡Sampon purificator par normal-gras

Buuuna feteloor:):*. Am revenit cu review-ul unui produs primit tot din partea celor de la triodeluxe.ro carora le multumeesc fooarte mult.Produsul pe care vi-l voi prezenta astazi este un sampon pentru par normal - gras

Denumire : Sampon purificator par normal-gras

Producator : Laboratorios Forenqui S.A.

Cantitate : 400 ml.

Pret : 16 lei

Distribuitor in Romania : Triodeluxe ,Oradea

Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere

Cum se foloseste : Aplicati pe parul ud ,masati usor,clatiti apoi cu apa din abundenta .

Ingrediente :


Ce face : Trateaza si previne ingraseara parului.


Ce imi place :

  1. scalpul devine curat si se mentine (pentru parul meu) 5-6 zile.
  2. ambalajul este suuper.iti permite sa vezi cat produs ti-a mai ramas.
  3. este premiul sampon transparent pe care il folosesc si mi se pare suupeer.
  4. cantitatea mi se para uriasa cred ca o sa-mi ajunga cateva luni :)))

Ce nu imi place :
  1. incurca parul dar daca folosim si un balsam parul nu se va mai incurca la fel de mult.

Dupa parerea mea acest produs merge foarte bine cu Keratina lichida Anian .
Aceste doua produse fac cuplul perfect dupa parerea mea.

paa paa.:*:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

3 comentarii:

  1. probabil fiind un sampon pt par cu tendinta de ingrasare usuca mai mult si necesita folosirea unui balsam neaparat. nu l-am folosit, parul meu e normal. cu ce balsam il combini?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu il folosesc cu balsamul de la nivea pt par drept :D

    RăspundețiȘtergere