duminică, 23 septembrie 2012

Produse noi fashionqueen.ro

Heeei fetelooor:* Astazi va voi arata cateva dintre produsele noi aparute pe site-ul http://fashionqueen.ro/ .
Acest site are niste haine foarte dragute care mie mi se par de calitatite.Intradevar nu sunt foarte ieftine dar sunt totusi accesibile.
Produse noi:

1.Rochie Precious Lace White + Black -> Am vazut niste rochii asemanatoare si pe asos.com care mi-au atras atentia ca sa zic asa.Imi plac foarte muult rochiile cu dantela.Aceast model de rochie este pe lista mea de dorinte.Si cine stie poate o voi purta la banchet.Mi se pare putin cam scurta.




















2.Rochie Supreme Elegance Gold + Red ->Ambele rochii mi se par absolut suuuperbe. Culoriile sunt la fel de frumoase.Sunt un mare fan al serialului gossip girl si cred ca una din actritele din serial ar purtea cu siguranta o astfel de rochie.























Cum vi se par rochitele:*
Eu cred ca sunt foarte frumoase.
Cam atat pentru azi.
Paa paa:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .



4 comentarii:

  1. Ce frumoasa este cea rosie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac mult cele cu dantela, pacat ca sunt prea scurte :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Ramona Daniela Sculschi27 ianuarie 2014, 00:54

    Si mie tot cea rosie imi place cel mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Adina-Mirabela Gavriloi27 ianuarie 2014, 00:55

    Sunt superbe toate si chiar nu stiam ce sa caut pentru o nunta,asa ca multumesc de sugestii!

    RăspundețiȘtergere