luni, 10 septembrie 2012

☼NOTD☼ Green and orange

Buuun feteloor:*Ce faceti?.Este suuuper ca ne-au mai dat o saptamana de vacanta ,nu-i asa iar eu chiar am de gand sa profit de ea.
Astazi voi face un NOTD pe care cred ca il stiti deja.


Ce am folosit:

1.Tratamentul de unghii de la Avon.

2.Oja de portocalie de la Avon in nuanta Coral Beat.

3.Oja verde de la Medusa Isabella in nuanta 137.

4.Oja incolora de la Midie .

Cum am facut:

1.Am aplicat un strat din tratamentul de la Avon ca base coat.
2.Dupa mi-am dat doua straturi din oja portocalie .
3.Cu un buretel am aplicat pe varful unghiilor 3 straturi din oja verde.
4.Am aplicat oja incolora de la Midie intr-un strat ca top coat.

Mai multe poze:















Asta a fost postarea.Paa paa:*
Pe data viitoare.
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

3 comentarii: