vineri, 21 septembrie 2012

Impreuna pentru pace

Heeei fetelor:*
Nu sunt sigura daca stiti dar azi este ziua internationala a pacii si unele bloggerite printre care si eu ne-am gandit sa facem un fel de colaborare pentru ziua pacii.

Eu va voi arata cum m-as imbraca intr-o zi importanta ca aceasta.

Bluze:


Aceasta bluza gri/albastra are un iepuras foarte simpatic si este o bluza foarte frumoasa.



Ador aceasta bluza.Este pur si simplu superba.Iar danteluta o face si mai frumoasa.


Rochii:


O rochie superba.Intradevar este pentru vara dar totusi este foarte frumoasa.



Imi plac foarte mult bulinutele si mi se pare ca aceasta bluza este perfecta pentru ziua pacii.



Imi place mult aceasta salopeta(nu stiu sigur cum se numeste).Este un albastru foarte frumos.


Pantaloni/colanti:


Niste colanti albi simpli ar merge cu multe hainute,atat cu bluze cat si cu rochite.



Acesti blugi imi plac la nebunie.Desi si acei colanti sunt frumosi tot blugii sunt baza ca sa zic asa:))


Pantofi:

O pereche de bocanci se potriveste cu aproape orice.Iar acestia sunt super frumosi.


Accesorii:


Este un colier extraordinar,cel mai frumos pe care l-am vazut si il vreau neaparat .



Un urs panda se potriveste cu orice situatie.



Acest inel este foarte frumos.Imi place mai ales scrisul desi mie mi s-ar potrivi mai bine I have many 
dreams:)))


Imi plac mult inelele cu mustata,sunt foarte simpatice.

Cam astea sunt ideile mele pentru outfit :D
Sa treceti si pe la ele.
Paa paaa:* Va pup
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

11 comentarii:

  1. Ramona Daniela Sculschi27 ianuarie 2014, 00:39

    Imi place foarte mult bluzita cu iepuras, iar accesoriile sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super dragute tinutele dar mi-a ramas gandul la inelul cu dreams. :X:X
    Felicitari pentru colaborare, atat tie, cat si celorlalte fete!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesanta postarea ta! si hainutele sunt foarte faine! data viitoare ma voi implca si in colaborare! te pup
    www.beautybyalexia.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Like si felicitari pentru colaborare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hannelore Gurbet27 ianuarie 2014, 00:53

    imi plac ghetele.......sunt wow. iar acesoriile....fara cuvinte:)

    RăspundețiȘtergere
  6. CrisLitlleCorner27 ianuarie 2014, 00:53

    Bluza cu iepuraș e super drăguță,vreau și eu :((

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult bluza cu iepuras! Si rochita cu buline, am o slabiciune pentru buline :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place foarte mult ursuletzul panda ..

    RăspundețiȘtergere