marți, 18 septembrie 2012

Concurs Adyna si Clothingloves.com

Buna fetelor:* .
Aceasta postare este inscrierea la un concurs organizat de Adyna si Clothingloves.com
Eu trebuie sa va prezint un produs ales de mine de pe site-ul http://www.clothingloves.com/.
Pe acest site gasim foarte multe produse de imbracaminte . Daca ar fi sa fac un wishlist cu produse de pe acest site cred ca ar fi urias :)).

Produsul despre care eu va voi spune cate ceva este aceasta si anume o geaca.


Nu-i asa ca este o geaca frumoasa?
De obicei eu nu port culori stridente,culorile pe care le port eu de obicei sunt nuante de maro sau bej.
Aceasta geaca este maro,un maro fooarte frumos chiar.
Are si o blanita foarte foarte simpatica.Ador gegile cu blanita,majoritatea gegilor mele au blanita.

Geaca pare ca ar fi din piele sau oricum dintr-un material impermebial(sincer nu stiu daca acesta este cuvantul corect:))) 

Are si o gluga la fel cu muuulta blanita.
Chiar am nevoie de o geaca noua iar aceasta cred ca ar fi perfecta pentru iarna asta.
Pretul este unul foarte atragator si anume 35 de dolari.Mie mi se pare foarte putin adica inseamna cam 140 de lei si nu este deloc scumpa adica eu gasesc gecute la mine in oras(nu am mall in oras) cu 200 de lei si nici nu sunt la fel de frumoase ca asta.

Pe voi ce va tenteaza de pe site-ul http://www.clothingloves.com/.
Eu am gasit foaaarte muulte haine dragute aici.

Cam atat pentru astazi.Urati-mi succces.Sper sa castig.
Paa pa:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .




4 comentarii:

  1. Ramona Daniela Sculschi27 ianuarie 2014, 00:53

    Este foarte frumoasa! Iti tin pumnii, sper sa castigi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. succes.sper sa castigi:*

    RăspundețiȘtergere
  3. e foarte frumoasa geaca!Sa ai bafta!

    RăspundețiȘtergere