sâmbătă, 29 septembrie 2012

Ce sa porti la scoala?

Heeei fetelor:* Stiu ca uneori multe dintre noi numai stim ce sa purtam la scoala.
Si vreau sa va arat cam cum m-as imbraca eu la scoala.Am cautat pe niste site-uri mai populare haine perfecte pentru scoala.

Bluze :

Cele mai potrivite culori pentru scoala dupa parerea mea sunt : rozul foarte deschis,albul si nuantele de bej sau crem . Uneori camasile pot fi destul de incomode dar putem purta si niste bluzite nu doar camasi.




Aceasta combinatie de culori mi se pare perfecta pentru scoala.Gulerasul de o nota scolareasca bluzei.




Aceasta camasa are manecile din dantela care arata foarte frumos.




Nu sunt o mare fana a volanaselor dar acestea sunt superbe pentru ca nu sunt foarte voluminoase.


Pantaloni :

La scoala nu mi se pare deloc frumos sa vii cu blugi rupti/taiati/colorati.
Eu as purta niste blugi albastru inchis sau negru desi si cei albastru deschis mi se par potriviti.




Imi plac mult acesti blugi.Mai ales culoarea mi se pare una foarte frumoasa.




Cred ca stiti deja ca mie imi plac foarte mult blugii cu talie inalta si acestia sunt destul de frumosi.


Pantofi:

Nu imi place deloc cand vad fete pe la scoala cu pantofi cu toc si se chinuie sa merga.
Eu zic ca niste balerini ,sandale sau pantofi fara toc ar fi perfecti pentru scoala.

Sunt niste pantofi draguti .Chiar i-as purta la scoala


Din cate stiu eu acesti pantofi se numesc pantofi Oxford.Eu ador acest tip de pantofi mie mi se potrivesc pentru ca am piciorul si lung si subtire.


Click aici si puteti castiga foarte usor 5$.
Aici gasiti multe hainute frumoase foc.
In aceasta postare va spun parerea mea .M-am saturat sa vad la scoala fete cu tricouri neon pana la buric ,blugi super skinny pe niste fete deloc skinny .Alte fete vin pe tocuri iar eu astept sa le vad cum pica:)))))) pentru ca abia se misca.
Sincer mergem la scoala ca sa invatam nu ca sa ne etalam hainele si pantofi .Da, cu uniforma impusa este rau dar decat sa le vad pe alea mai bine cu uniforma:)))))

Mda nu stiu daca o sa fiti de acord cu mine la ce am scris mai sus.
Asta a fost pentru astazi. 
Paa pa:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .


Un comentariu: