miercuri, 22 august 2012

Week in photos #3

Buuuna dragutelor:* Sper ca v-ati inscris la giveaway. Azi voi face inca un Week in photos.Stiu ca nu sunt multe poze dar saptamana trecuta nu prea am facut multe lucruri a fost destul de plictisitoare dupa parerea mea,oricum sper ca o sa va placa si asa:*:*



Am fost la balci la Tismana si mi-am cumparat niste bomboane cu nuca.Eu ador bomboanele astea ,sunt foarte bune.



Vacanta este pe sfarsite din pacate,m-am apucat si eu putin de scris.Scriu destul de urat sau cel putin asa mi se pare mie.



De ceva timp cautam prin orasul meu un tricou cu Evanescence dar am gasit unul foarte frumos pe internet si a costat doar 20 de lei.Mie imi place la nebunie.


Va plac biscuiti Oreo?Mie da sunt chiar buni mai ales cu lapte:*




Am incercat o noua metoda pentru unghii .A iesit destul de dragut .Voi face si un NOTD saptamana viitoare.

Cam asta a fost.Pe data viitoare:*
paa paa:*:)
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

2 comentarii: