joi, 16 august 2012

♡Review♡ Keratina lichida Anian

Buuuna feteloor.:*:*
Am primit din partea celor de la cei de la triodeluxe keratina lichida Anian pentru a o testa si carora vreau sa le multumesc foarte mult.Sincer nu ma asteptam sa le primesc.

Acum sa va spun si cate ceva despre produs.

Denumire : Keratina lichida

Producator : Laboratorios Forenqui S.A.

Cantitate : 250 ml

Pret : 40 lei

Distribuitor in Romania : Triodeluxe ,Oradea

Termen de valabilitatate : 12 luni de la deschidere

Cum se foloseste : Uscati parul cu prosopul dupa ce a fost spalat si dat cu balsam .Aplicati Keratina Lichida Anian ,apoi masati usor si pieptenati.

Ingrediente :

Ce face :
  1. Previne si combate caderea parului .
  2. Reface parul deteriorat.
  3. Previne si combate matreata.

Ce imi place :
  • ambalajul mi se pare perfect pentru un produs ca acesta.
  • sistemul de deschidere/inchidere .
  • cantitatea este potrivita .
  • parul capata stralucire si volum
  • firul de par parca a devenit mai gros
  • nu produce matreata ba chiar o indeparteaza.
  • la atingere parul se simte mai matasos
  • mirosul nu este unul deranjant.

Ce nu imi place:
  • -
Nota 10/10

Dupa parerea mea este un produs suuper,care merita incercat de oricine.
Beneficiile oferite se observa in primele saptamani de la folosire.
Eu recomand acest produs.
Paaa paa.:*

Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu