duminică, 19 august 2012

☼NOTD☼ Union Jack Nails

Buuuna frumoaseloor.:*:* Cred ca stiti ca mi-am facut pe unghii steagul Marii Britanii iar multe dintre voi mi-ati cerut un NOTD si sa va explic cum am facut. Din pacate nu am facut poze sau un tutorial .Singurele poze pe care le-am facut au fost la final. Pot sa zic ca este un manichiura grea de facut sau cel putin asa mi s-a parut mie,mana stanga mi-am facut-o eu singura iar dreapta mi-a facut-o mama.


Ce am folosit:

1.Tratamentul de unghii de la Avon .

2.Oja albastra Medusa Isabella in nuanta .

3.Oja alba Midie din setul french.

4.Oja rosie Golden Rose Paris in nuanta 96.

5.Lac incolor Midie din setul french .

Cum am facut:

1.Mai intai am aplicat tratamentul de la Avon ca o baza intr-un singur strat.
2.Dupa aceea mi-am dat doua straturi de oja albastra de la Medusa.
3.Apoi cu oja alba de la Midie si cu un instrument de facut puncte dar se poate folosi o scobitoare sau o pensula am facut doua linii una pe lungime alta pe latime si apoi un x si mi-a iesit un fel de steluta,intr-un strat putin mai gros.
4.Peste steluta aceea am aplicat tot cu acelasi instrument si oja rosie de la Golden Rose dar intr-un strat nu asa de gros incat sa se vada si linia cea alba.
5.M-am dat si cu lacul incolor de la Midie,este un fel de base/top coat.
6.Am lasat sa se usuce.

Mie mi se pare ca a iesit destul de bine.Voi ce credeti?Data viitoare sigur va iesi mult mai bine.















Asta a fost pentru azi. Pe data viitoare.
Paaa Paa:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

Un comentariu: