sâmbătă, 11 august 2012

☼NOTD☼ Red polka dots

Buuna feteloor:*.Ce pacat ca mai este doar o luna de vara.Ce repede a trecut vara asta nu-i asa.
Azi va voi arata cum sunt acum unghiiutele mele.

Ce am folosit :
1. Tratamentul de unghii de la avon.

2.Oja alba Midie din setul french.

3.Oja rosie Golden Rose Paris in nuanta 96. 

Cum am facut: 

1.Am aplicat tratamentul de unghii de la Avon pe post de baza.
2.Dupa aceea mi-am dat doua straturi de oja alba de la Midie.
3.Cu ajutorul ojei rosii de la Golden Rose Paris am facut bulinutele.
4.Am aplicat din nou tratamentul de la avon ca top coat.
Asta mi-a iesit.
Mie imi place foarte mult cum a iesit iar combinatia rosu-alb este suuper.














Cred ca a iesit destul de bine..
Paa paa.:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .



Un comentariu: