luni, 27 august 2012

☼NOTD☼ Marble or not?

Buuuna draguteloor:* Astazi voi face un NOTD si cred ca stiti despre ce este vorba daca ati vazut ultimul meu week in photos aparut.
Din cate stiu eu acest tip de manichiura se numeste marble sau cam asa ceva,se poate face si in apa dar eu am gasit o varianta putin mai usoara.


Ce am folosit :

1.Oja incolora de la Midie din setul french.

2.Oja alba de la Midie din setul french.

3.Oja albastra de la Medusa Isabella in nuanta 47.

4.Oja mov Golden Rose Care + Strong in nuanta 195.

5.Oja corai Golden Rose Paris in nuanta 94.


Cum am facut :

1.Mai intai m-am dat cu un strat din oja incolora de la Midie ca base coat.
2.Dupa aceea am aplicat oja alba tot de la Midie in doua straturi.
3.Am pus pe unghie o picatura din oja mov,o picatura din oja corai si o picatura din oja albastra.
4.Cu o scobitoare am amestecat culorile pe unghie incat sa nu se mai vad deloc(sau foarte putin) oja alba.
5.Am lasat cateva minute sa se usuce putin si am aplicat oja incolo de la Midie ca top coat.













Asta a fost.Sper ca va place.
paa pa:*:*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .


6 comentarii:

  1. imi place foarte mult cum ti-a iesit si cred ca o sa incerc si eu... sper sa imi iasa la fel de bine.. :)

    te astept si la mine
    p.s. te-am adaugat in blogroll :)

    xoxo
    D.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc sa imi dai blogul tau ca sa te adaug si eu:*:**

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut. Si foarte inventiv. De mult ma bate gandul sa incerc si eu ceva asemanator.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos! Ai multa indemanare!

    RăspundețiȘtergere