sâmbătă, 25 august 2012

☼MOTW☼ Lie to me

Heeei dragutelor:*:*.Imi pare rau ca nu am mai facut un MOTW,eu am vazut ca nu va prea place acest tip de postare dar totusi am zis sa fac unul pentru ca nu am mai facut de aproape o luna si sunt in pana de postari nu prea stiu ce postari sa mai fac.
Am vazut fooarte multe filme si seriale vara asta si chiar nu stiu despre care sa va vorbesc.
Astazi va voi vorbi despre un serial pe care cred ca stiti ca il urmaresc pentru ca v-am zis intr-o postare despre el si anume Lie to me .

Actori:
1.Tim Roth - Dr. Cal Lightman
2.Kelli Williams - Dr. Gillian Foster
3.Monica Raymund - Ria Torres
4.Brendan Hines - Eli Loker
5. Hayley McFarland - Emily Lightman

Personalul principal al acestui serial este Cal Lightman si impreuna cu colega sa Gillian Foster detecteaza inselaciunile,minciunile oamenilor analizand limbajul corpului si microexpresiile.
Cei doi o angajeaza pe Ria care este un talent innascut spre deosebire de Lightman care a trebuit sa invete tot ce stie.
Eli Loker este de asemenea un angajat la Lightman Group.

Nota 9/10

Nu va mai spun mai mult de atat pentru ca vreau sa va las sa descoperiti voi mai bine acest serial.
Din pacate are doar 3 sezoane si 48 de episoade ,cam putine dar totusi este un serial suuuper.

Paa paa :*
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .



7 comentarii:

  1. super! si eu l-am vazut! astept toamna sa apara sez 4 :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu sper sa apara desi nu cred :):*

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa ma uit si eu la el:*

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu l-am vazut si mi-a placut foarte mult.. imi pare rau ca s-a terminat... desi poate ne fac regizorii vreo surpriza si mai apare un sezon :)

    te astept si la mine
    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    xoxo
    D.

    RăspundețiȘtergere