sâmbătă, 18 august 2012

♥Wishlist♥ fashionqueen.ro

Buuuna frumoaselor.Ce mai faceti?:*:**
Eu am gasit un site si anume http://fashionqueen.ro cu niste hainute foarte dragute.(am facut si rima:D) si deja mi-am facut o lista cu produsele pe care le ador.
Lista ar fi mai lunga insa am incercat sa nu fie chiar atat de lunga. O sa va arat doar 5 produse suuper.

1.Bluza Pretty Lady Beige. Imi plaaace la nebunie bluza asta.De multi timp caut asa ceva.Ador gulerasele iar cel de la aceasta bluza este tocmai ce imi doresc.Este una dintre cele mai frumoase bluze pe care le-am vazut pana acum.

2.Blugi Casual Couture Blue .Sunt niste blugi superbi.Eu sunt un mare fan al blugilor cu talie inalta iar acestia sunt cei mai frumosi pe care eu i-am vazut pana acum.

3.Caciula Charming Warm Beige. Cred ca o sa vi se para amuzant faptul ca eu imi doresc o caciula cu blanita iar afara este august.Dar totusi este o caciula foarte simpatica.

4.Costum de baie Sensual Dots Black .Esteeee inca VARAAAA. Am gasit si un costumas foarte dragut de baie.Imi plaaaac muult bulinele dupa cum cred ca stiti deja,iar acest costum de baie mi se pare suuuperb.

5.Set Ideal Bow Beige .Inca un produs frumoos de pe acelasi site.Chiar imi place aceasta salopeta.Este potrivita pentru vara.

Acestea au fost produsele.Voua care va plac?
Paa paa.
Exceptional clothing you will find here women clothing catalogs,cheap women clothing ,women clothes online  .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu